Dag 1 t/m 3 - Reisverslag uit Negros, Filipijnen van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu Dag 1 t/m 3 - Reisverslag uit Negros, Filipijnen van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

Dag 1 t/m 3

Door: Lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Maart 2016 | Filipijnen, Negros

Dag 1, 9 maart 2016
Nog even stressen maar dat is normaal voordat ik een buitenlandse trip maak. Ik ben pas gerust als ik op Schiphol ben. De vlucht was goed, alleen heb ik bijna niet geslapen. In het vliegtuig zat ik naast twee leuke jonge Bossche meiden die 3 maanden gingen trekken door Zuid Oost Azië. Ze zouden hun reis afsluiten in de Filippijnen dus kon ik ze nog wat tips meegeven. Maar de dames zijn niet op hun mondje gevallen dus dat komt allemaal best goed. In Hongkong had ik maar weinig tijd om over te stappen maar dat bleek toch ruim voldoende te zijn.

Dag 2, 10 maart 2016
Een half uur te vroeg land ik op Mactan International airport, de luchthaven van de tweede grote stad op de Filippijnen Cebu City. Ik was behoorlijk moe omdat ik bijna niet geslapen had tijdens mijn vlucht. Ik heb daarom in Cebu City wat boodschappen gedaan en ben op tijd naar bed gegaan. Als een blok viel ik in slaap

Dag 3, 11 maart 2016
De wekker had ik om kwart voor zeven gezet maar om 6 uur was ik na een goede nachtrust klaarwakker. Het hotel wat ik in Cebu City geboekt had is geen aanrader Volgende keer ga ik weer naar mijn oude vertrouwde Mango Park Hotel. Vandaag de voorlaatste etappe voordat ik bij mijn huis ben. Ik ga met de bus en boot, een tocht van 5 uur naar het eiland Negros. Vanmiddag zal ik nog een gesprek hebben met Boy Topas die de verbouwing van ons huis niet zou doen maar nu blijkt dat hij toch op beperkte schaal aanwezig zal zijn en advies zal geven tijdens de verbouwing. En daar komt het, na het avondeten mijn eerste massage gehad maar ik zeg niet teveel meer over. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Als ik thuis ben laat ik aan de liefhebbers foto’s zie, Mijn zwemmaat Staas heeft noch uitdrukkelijk om leuke foto’s gevraagd, nou dat komt goed Staas.

• 13 Maart 2016 - 03:01

Monique Jansen:

He jos

leuk je eerste verslagen al gelezen te mogen hebben.
    En fijn dat je vermoeiend weer heel bent aangekomen in je huisje.
    ik kijk ook uit naar hoe de foto's van de verbouwing zullen volgen.
    En wij tellen al af hahaha.
    tot snel groetjes monique jansen

• 13 Maart 2016 - 09:06

Lee:

Hai, Joske, goed aangekomen in de filippines??, Vliegen is best vermoeiend, mar ja, je kunt nu toch uitrusten ,misschien, kom ik naar jou toe, email volgt ,,groetjes Lee