Dag 53 t/m Dag 55 - Reisverslag uit Negros, Filipijnen van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu Dag 53 t/m Dag 55 - Reisverslag uit Negros, Filipijnen van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

Dag 53 t/m Dag 55

Door: Lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

03 Mei 2016 | Filipijnen, Negros

Dag 53, 30 april 2016
Dus op de motor naar Dumaguete en terug met een zak cement spul om tegels te voegen en schuurpapier. Dan kunnen ze vandaag in ieder geval verder. Rond 12:00 was ik terug met de spullen uit Dumaguete. ’s Middags en ik nog teruggereden naar het restaurantje in Tambobo en heb daar nog foto’s gemaakt. Mooie plek overdag. Ik ben nog even naar Zamboanguita gereden en heb wat boodschappen gedaan. Van de week moet ik nog even terug naar de winkel omdat ik foto’s gemaakt had waar er een paar niet duidelijk van zijn. Bij terugkomst was er nog niet veel gedaan met het materiaal dat ik gehaald had in Dumaguete????
Dag 54, 1 mei 2016
Ik ga twee dagen naar Dumaguet een neem weer mijn intrek in Check Inn Hotel. Het hotel ligt vlakbij de public market waar ik graag rondstruin. Ik moet nog wat dingen regelen o.a. bij de immigration office en bij Citi hardware. Ik was al vroeg in Dumaguete eerste de motor ingeleverd en meteen gezegd dat ik de motor dinsdag weer op kom halen. Ik huur hem dan nog 4 dagen. Aanstaande zaterdag ga ik nog twee dagen naar Cebu en dan breekt alweer mijn laatste week aan in Lutoban. Ik heb sinds gisteren veel last van mijn rechterbeen eigenlijk een pijn die ik nog nooit zo er vare heb Maar dat zal wel overgaan. Rond 13:00 ingecheckt en nog wat dingen bekeken in Dumaguete. ’s Avond nog een stevige pint gepakt, mischien iets te stevig!!!!!
Dag 55, 2 mei 2016
Om 9:00 uur heb ik afgesproken met Jun Jun die dan vanuit Dansulan komt en weer naar het huis gaat om te werken. We ontmoeten elkaar bij Citi Heardware omdat hij verf mee moet nemen ik blijf vandaag nog in Dumaguete. Rustig aan vandaagverder, mijn been begint echt te vervelen. Ik heb vanmorgen by de apotheek een pijnstiller gehaald. Ik zag vanmorgen dat ik onder mijn rechterknie een kleine blauwe plek heb, waarschijnlijk een klein bloedinkje vanwege mijn medicijnen. Maar positief blijven, mijn been zit er nog aan en ik kan nog lopen. Het betekent wel dat ik het vandaag rustig aan doe. Ik heb hier een leuk hotel met aircon dus ik overleef het wel.