Trip naar Udon Thani met hindernis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu Trip naar Udon Thani met hindernis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

Trip naar Udon Thani met hindernis

Door: lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

29 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is me dan toch gebeurd, ik stond vanmorgen op het verkeerde vliegveld. Geen probleem want ik ben altijd op tijd onderweg. Ik was op international airport en moest naar domestic airport. Ook dan merk je weer hoe behulpzaam en vriendelijk de Thaise mensen zijn. In no time hadden ze voor mij vervoer geregeld en was op tijd op de andere luchthaven voor mijn vlucht naar Udon Thani. Ik heb een zeer rustige vlucht gehad en heb volgens mijn vriend Lee geluk omdat het de afgelopen dagen zeer slecht weer is geweest in Udon Thani. Vandaag is het hier prima. Bij het verlaten van de luchthaven stonden mijn vriend Lee en zijn vriendin Nim te wachten, ook Aoy een zus van Nim en Wee een vriendin van Nim waren er bij. Een interessante ontmoeting want Aoy en Wee werken op een travel agency en gaan mij helpen bij het tot stand brengen van een trip naar Thailand die ik eventueel in elkaar ga zetten voor chronisch pijn patiënten maar ook voor mensen die geïnteresseerd zijn in Boeddhisme.
Ze hebben me naar het Home Stay guesthouse gebracht, eigendom van het Belgische echtpaar Tony en Chris en hun Thaise vriendin Jet. Echt een mooi klein guesthouse met schitterende kamers. Na een welkoms drankje ben ik met de Lee en zijn vriendinnen de stad ingegaan. Ik had ze uitgenodigd om mee uit te gaan eten. Eerst heb ik nog wat boodschappen gedaan en heb nog een heerlijke massage gehad, dat was overigens even zoeken want ik wilde een oliemassage en de meeste massage sallons gaven alleen Thai massage. Uiteindelijk hebben we er toch een gevonden en die was echt geweldig en ik zal daar in deze vakantie regelmatig naar terugkeren.
Na de massage zijn we de kinderen van Aoy op gaan halen en zijn we naar een wokrestaurant gegaan en hebben daar lekker gegeten. Daarna ben ik teruggereden naar Home stay en ben op tijd gaan slapen, die twee dagen reizen zijn zwaar voor me. Al met al heb ik een zeer positieve indruk van Thailand en ga zeker de komende weken genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 08 April 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 61860

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2016 - 11 November 2016

Genieten van de rust

09 Maart 2016 - 19 Mei 2016

Verbouwen

27 Oktober 2015 - 10 November 2015

voor het vijfde opeenvolgende jaar bezoek ik Lee

23 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Familie en vrienden bezoeken

28 Oktober 2014 - 13 November 2014

Bezoek aan Lee en Nim

07 April 2014 - 21 April 2014

Met Patrick naar China

29 Oktober 2013 - 21 November 2013

3e keer Thailand, schitterend!!

10 Juni 2013 - 21 Juni 2013

Naar Griekenland

27 Oktober 2012 - 10 November 2012

Vrienden bezoeken

20 Juni 2012 - 16 Juli 2012

Familiebezoek

16 Maart 2012 - 01 April 2012

Ontspanning na een turbulent jaar

27 September 2011 - 17 Oktober 2011

Op zoek

18 April 2011 - 07 Mei 2011

Genieten

Landen bezocht: