Trip naar Udon Thani met hindernis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu Trip naar Udon Thani met hindernis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

Trip naar Udon Thani met hindernis

Door: lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

29 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is me dan toch gebeurd, ik stond vanmorgen op het verkeerde vliegveld. Geen probleem want ik ben altijd op tijd onderweg. Ik was op international airport en moest naar domestic airport. Ook dan merk je weer hoe behulpzaam en vriendelijk de Thaise mensen zijn. In no time hadden ze voor mij vervoer geregeld en was op tijd op de andere luchthaven voor mijn vlucht naar Udon Thani. Ik heb een zeer rustige vlucht gehad en heb volgens mijn vriend Lee geluk omdat het de afgelopen dagen zeer slecht weer is geweest in Udon Thani. Vandaag is het hier prima. Bij het verlaten van de luchthaven stonden mijn vriend Lee en zijn vriendin Nim te wachten, ook Aoy een zus van Nim en Wee een vriendin van Nim waren er bij. Een interessante ontmoeting want Aoy en Wee werken op een travel agency en gaan mij helpen bij het tot stand brengen van een trip naar Thailand die ik eventueel in elkaar ga zetten voor chronisch pijn patiënten maar ook voor mensen die geïnteresseerd zijn in Boeddhisme.
Ze hebben me naar het Home Stay guesthouse gebracht, eigendom van het Belgische echtpaar Tony en Chris en hun Thaise vriendin Jet. Echt een mooi klein guesthouse met schitterende kamers. Na een welkoms drankje ben ik met de Lee en zijn vriendinnen de stad ingegaan. Ik had ze uitgenodigd om mee uit te gaan eten. Eerst heb ik nog wat boodschappen gedaan en heb nog een heerlijke massage gehad, dat was overigens even zoeken want ik wilde een oliemassage en de meeste massage sallons gaven alleen Thai massage. Uiteindelijk hebben we er toch een gevonden en die was echt geweldig en ik zal daar in deze vakantie regelmatig naar terugkeren.
Na de massage zijn we de kinderen van Aoy op gaan halen en zijn we naar een wokrestaurant gegaan en hebben daar lekker gegeten. Daarna ben ik teruggereden naar Home stay en ben op tijd gaan slapen, die twee dagen reizen zijn zwaar voor me. Al met al heb ik een zeer positieve indruk van Thailand en ga zeker de komende weken genieten.