Het begin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

21 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Na de zware heenreisnaar de Filippijnen weer op pad vandaag, maar ik heb vandaag mijn ritme weer te pakken. De afspraak die ik gisteren had met de contactpersoon van Jos en Elly Verheijen is door miscommunicatie misgelopen maar ik heb op 30 april alsnog een afspraak met haar kunnen maken i.v.m. het verkopen van brillen. Met de opbrengst van een kleine business waarmee ze haar willen helpen zou ze mogelijk in de toekomst voldoende kunnen verdienen voor haar en haar gezin. Vandaag staat mijn reis naar Bacolod op het programma. Ik had onze contactpersoon aldaar Ritchel Pachica al getxt dat ik zelf van de luchthaven naar hotel zou gaan maar als verrassing stond ze me samen met haar man Ariël op te wachten. Dat was heel prettig want tijdens de trip naar het hotel kwamen we door Talisay het stadje waar de DELES school staat waarvan we de toiletten in de klaslokalen gaan renoveren en er zal ook een grote septic tank worden gebouwd. Daar hebben we meteen de directrice van de DELES school en de contractor opgepikt. Het project zal voor 6 juni klaar moeten zijn omdat dan de school weer begint. Morgen worden de papieren in orde gemaakt zodat het project na goedkeuring van de Stichting Lutoban kan beginnen. Het project zou ongeveer 3 weken gaan duren zodat er genoeg tijd is voordat de school weer begint.
Na de bespreking was ik echt toe aan een massage. De massagesalon tegenover het hotel waar ik verblijf was gesloten. Op dit moment zijn er veel gelegenheden en winkels dicht i.v.m. Pasen. Maar een bewaker van Business inn was zo vriendelijk om mij naar een massagesalon te sturen die wel open was. Morgen weer verder in Bacolod, op het programma staan een bezoek aan Home of Hope (weeshuis), Handumanan elementary school (waarschijnlijk het eerstvolgende grote project), DELES school (worden de toiletten gerenoveerd), Chriselle Ann (meisje geholpen met een prothese via sponsor Patrick Ruis) en Analyn (opening balik bayan box). Voor meer informatie kunt u kijken op de site www.lutoban.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 08 April 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 61860

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2016 - 11 November 2016

Genieten van de rust

09 Maart 2016 - 19 Mei 2016

Verbouwen

27 Oktober 2015 - 10 November 2015

voor het vijfde opeenvolgende jaar bezoek ik Lee

23 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Familie en vrienden bezoeken

28 Oktober 2014 - 13 November 2014

Bezoek aan Lee en Nim

07 April 2014 - 21 April 2014

Met Patrick naar China

29 Oktober 2013 - 21 November 2013

3e keer Thailand, schitterend!!

10 Juni 2013 - 21 Juni 2013

Naar Griekenland

27 Oktober 2012 - 10 November 2012

Vrienden bezoeken

20 Juni 2012 - 16 Juli 2012

Familiebezoek

16 Maart 2012 - 01 April 2012

Ontspanning na een turbulent jaar

27 September 2011 - 17 Oktober 2011

Op zoek

18 April 2011 - 07 Mei 2011

Genieten

Landen bezocht: