5 t/m 8 november 2015 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu 5 t/m 8 november 2015 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Gilsing - WaarBenJij.nu

5 t/m 8 november 2015

Door: lutoban

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 November 2015 | Thailand, Bangkok

Donderdag 5 november 2015
Vandaag zijn we gebeld door Katai een van de medewerksters van het zwembad. Dat komt goed uit vanmiddag pakken we de motor en gaan zwemmen. Katai die ons zou waarschuwen als het zwembad schoon was had deze dag vrij maar toen ze wist dat Lee en zouden gaan zwemmen is ze nog even langsgekomen. Vanmorgen om 11:00 uur heb ik al weer een massage gehad in het huis van Lee en Nim. Ze is echt goed. Nadat we gezwommen hadden hebben Lee en ik Saté gemaakt en was nog te eten ook. Katai en haar zus, een kennis van Nim zijn ’s avonds nog even langs geweest.

Vrijdag 6 november 2015,
Wat een leven heeft Lee hier. Voor dat hij gaat hij wandelen kookt hij twee eitjes voor me en roostert hij wat brood. Samen eten we dan. Vandaag is er iemand op bezoek die rijd met een schitterende Honda City. Voor Kenneth heb ik wat foto’s gemaakt want ik weet zeker dat hij die graag zou willen hebben, mooie wielen, strak in de lak en het stuur aan de rechterkant. Ik heb daar nog een stukje mee rondgereden. Verder is het einde in zicht en hebben Lee en ik lekker zitten kletsen. Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat er een bezoek volgend jaar november niet in zit maar dan kom ik twee maanden later misschien vanuit de Filippijnen.

Zaterdag 7 november 2015
Inpakken vandaag. Lee heeft de laatste werkzaamheden aan mijn tempeltje verricht. Lee heeft voor mijn Buddha beeldjes thuis een mooi vitrinekastje gemaakt. Een kleintje dus past perfect in mijn koffer. De koffer staat reeds ingepakt. Vanmiddag heb ik mijn laatste massage hier en dan begin ik morgen weer aan mijn terugreis.
Zondag 8 november 2015
Ik was een keer eerder opgestaan dan Lee. Toen ik hem de keukendeur open zag maken heb ik hem begroet en ging hij gelijk mijn ontbijt maken. Verwent ben ik wel hier, elke morgen kon ik kiezen uit verschillende soorten beleg en Lee maakte voor mij geroosterd broed gekookte eieren of gebakken eieren met spek, glaasje jus en natuurlijk koffie. Ik heb nog wat dingen gedaan voor hem op de pc en ben daarna met de taxi naar de luchthaven gegaan voor het eerste gedeelte van mijn terugreis. Ik wordt in Bangkok opgehaald door het mensen van hotel dat ik geboekt heb. Een eenvoudig maar schoon hotel dicht bij een lokale markt.